VacaturesContact0318 55 43 85
26 oktober 2018

E-commerce

Eindsprint naar 2018

Nog een paar weken en dan begint het eindejaars seizoen. Is jouw webshop er klaar voor?

Op 23 november is het namelijk Black Friday, die traditioneel het einde van het jaar aankondigt met dol dwaze aanbiedingen en kortingen.

Ook Nederlandse webshops omarmen steeds meer de traditie van Black Friday. Op deze dag en het weekend daarna stunten ze met super acties en hoge kortingen. In 2017 leidde dat tot een extra omzet van wel 10%.
Houd daarom deze weken je marketing strategie en je webwinkel nog eens kritisch tegen het licht. Doe je dit jaar wel of niet mee met Black Friday?

Uit onderzoek van Kieskeurig.nl bleek laatst dat 43% van 25.000 ondervraagden niet bekend is met Black Friday. Daarin tegen verwacht het overgrote deel tijdens Black Friday te kunnen profiteren van kortingen van minstens 20%. En 20% verwacht zelfs een korting van 50% of meer. Deze groep is vooral op zoek naar producten zoals soundbars, smartphones en tablets.

Wil je weten of jouw webshop klaar is voor de eindejaars sprint? Word je niet goed gevonden in Google of kun je wel wat hulp gebruiken bij je online strategie? Neem dan contact met ons op.

Houd ook ons blog in de gaten voor Black Friday tips!