VacaturesContact0318 55 43 85

Viral website voor Leev

De uitdaging

De Leev Foundation zet zich in voor mensen die het minder goed getroffen hebben en verkoopt biologische producten met ingrediënten uit de natuur. De volledige nettowinst van Leev gaat naar de foundation.

Voor de startup en introductie van Leev en haar nieuwe productlijn is de uitdaging om zoveel mogelijk bekendheid te genereren en bij de consument meteen het juiste imago neer te zetten van een gezond product.

De oplossing

Een viral website waarmee eenvoudig proefpakketten aangevraagd kunnen worden. Een campagnefilm en sprekende fotografie waar je ziet dat de producten rechtstreeks vanuit de natuur komen sluit naadloos aan op de slogan: Vol natuur.

Het resultaat

Een fris webdesign met viral effect. Men kan eenvoudig een vriend of vriendin op de hoogte stellen van een gratis proefpakket van Leev. Een grote hoeveelheid mensen kunnen snel kennismaken met Leev.

Update: binnen 3 weken zijn er 10.000 pakketjes aangevraagd. Leev is inmiddels ook te vinden in bekende supermarkten.

Bekijk www.beleev.nu of bekijk andere cases